Lionsclub Halderberge nodigt u van harte uit voor de 27ste editie van de Halderbergse Lionsquiz!

Reserveer in uw agenda:

De quizavond vindt plaats op vrijdag 12 april 2024 in Fideï et Arti Pastoor Hellemonsstraat 1 te Oudenbosch.

Inloop vanaf 19.00 uur. Start quiz stipt om 19.30 uur en duurt tot ca 23:00 uur.

U kunt inschrijven met één of meer teams van elk minimaal 5 en maximaal 8 personen.

De inschrijfkosten bedragen per (team) tafel €175,-

De opbrengsten van de 27ste editie van de Lionsquiz worden toegekend aan het goede doel:

Sathiko Sath betekent “Vrienden samen voor Vrienden” in het Nepalees.

De stichting biedt kansarme Nepalese kinderen van dragers, koks en gidsen uit de bergen een goede opleiding van 6 tot 16 jaar op een uitstekende school in Kathmandu. Sathiko Sathn runt daartoe ook een eigen hostel waar de kinderen verblijven en worden geholpen met huiswerk, maar ook samen sporten e.d. Na het behalen van hun eindexamen gaan alle kinderen tenminste 2 maanden terug naar hun dorp om te helpen lesgeven op hun dorpsschool aan hun dorpsgenootjes.

Ook stimuleert Sathiko Sath hen om weer naar hun dorpen terug te keren. Niet alleen de kinderen krijgen hierdoor een betere toekomst, maar ook hun dorpsgenoten. De kinderen komen uit verschillende etnische groepen uit Nepal. Doordat ze samen opgroeien in onze huizen worden - al is het op bescheiden schaal - de “muren” tussen deze groepen gereduceerd. Meer info via : www.sathikosath.nl

Graag zien we u op de 27ste editie van de Lionsquiz Halderberge. We kijken enorm uit naar uw deelname.

Als vaste deelnemer maar ook als nieuw team nodigen wij u van harte uit!

Wij verzoeken u vriendelijk uiterlijk voor 22 maart 2022 te reageren:

Let op, door de gewijzigde locatie van de quiz is er plaats voor maximaal 30 teams, vol=vol.

U kunt zich opgeven voor de Quiz door op bovenstaande button te drukken en het formulier daarna in te vullen.

Na inschrijving zullen we u een bevestiging van deelname toezenden en zorgdragen voor de administratieve afhandeling.

Graag tot ziens op vrijdag 12 april!

Met vriendelijke groet,

Lionsclub Halderberge,