Halderbergse Lions timmeren zelf vogelhuisjes

Na de succesvolle actie voor de Gerard van Slobbe Stichting, het vervaardigen en plaatsen van 50 vogelhuisjes in Bosschenhoofd, hebben wij besloten ook vogelhuisjes voor particulieren te vervaardigen.

De opbrengst van deze nieuwe activiteit is geheel bestemd voor onze jaarlijkse Sinterklaas actie.

De onderdelen voor de vogelhuisjes worden door Lion René Berk (foto) op maat gemaakt en door andere Lions in elkaar gezet. De bestelde huisjes worden bij de kopers, binnen de gemeente Halderberge, thuisbezorgd.

De vogelhuisjes kunnen besteld worden voor € 15.—per stuk door op bovenstaande button te drukken.

Sinterklaas actie "De Sint voor elk Halderbergs kind".

Onder dit motto organiseert LIONS club Halderberge jaarlijks een Sinterklaas-actie voor kinderen waarvan de ouders niet in staat zijn om hieraan geld te besteden.

De teleurstelling bij deze kinderen is elk jaar groot; niet alleen door het gemis aan cadeautjes maar ook als ze met hun vriendjes en klasgenootjes de dag na Sinterklaas weer op school komen.
En dat terwijl dit in ons land zo’n vanzelfsprekend feest is waar kinderen altijd reikhalzend naar uitkijken.

LIONS-club Halderberge bezorgde deze kinderen voor het eerst op 5 december 2019 een onvergetelijke Sinterklaasmiddag met mooie cadeaus waar ze trots over hebben kunnen vertellen!

Samen met de gemeente, de basisscholen, kinderdagverblijven, de voedselbank en Vluchtelingen Werk Halderberge hebben we naar ouders gezocht en hun de mogelijkheid gegeven hun kinderen in te schrijven voor dit feest.

Ruim 110 kinderen uit alle 5 onze dorpen: Bosschenhoofd, Hoeven, Oud Gastel, Oudenbosch en Stampersgat, hebben we afgelopen jaar gelukkig gemaakt.