LIONS

Ben je maatschappelijk betrokken en zet je je talenten graag in voor je omgeving? Dan is een Lionsclub misschien iets voor jou! Je krijgt er veel voor terug: energie, voldoening, persoonlijke ontwikkeling en vrienden voor het leven. Lions zetten zich belangeloos in om anderen te helpen. Met ruim 1,4 miljoen leden wereldwijd zijn we al meer dan 100 jaar actief over de hele wereld. In Nederland zijn ruim 430 Lionsclubs actief: mannen-, vrouwen- en gemengde clubs, maar ook speciale clubs met alleen expats of mensen met dezelfde culturele achtergrond. Geen enkele club is hetzelfde.

Elke Lionsclub kiest zijn eigen projecten. Veel clubs zetten zich in voor lokale doelgroepen, zoals kwetsbare jongeren, mensen met een beperking, laaggeletterden of dementerenden. We zamelen niet alleen geld in, maar steken ook de handen uit de mouwen bij kleinschalige projecten. Via onze contributie dragen we bij aan de Lions Clubs International Foundation.

Dit fonds biedt grootschalige noodhulp bij rampen. Ook helpen we bij de preventie en bestrijding van blindheid, staar en diabetes in de wereld.

LIONS CLUB HALDERBERGE

Sinds 1994 zet onze club zich in in het kader van het Lions motto "We Serve, Lions helpen!" en heeft met het organiseren van een diversiteit aan "fundraising" en "doe"-activiteiten bijgedragen aan het ondersteunen van goede doelen in Halderberge en omstreken. De kracht van de club komt voort uit de leden die met hun verschillende achtergronden in een kameraadschappelijke omgeving zich laten leiden door een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Lions Club Halderberge is nu een gevarieerde club van ruim 20 mannen.

Als u via onderstaande button enkele gegevens invult, zullen wij contact met u opnemen.